11 September 2014

Segmen Ben Ashaari: Impianku Sebagai Seorang Blogger.


Ok.. Sejujurnya ini merupakan pertama kalinya aku join mana-mana segmen blog. Aku tak pernah join mana-mana segmen sebelum ni dan aku rasa yeah.. why not. Sekali-sekala participate atas nama cintanya menulis blog. Kalau korang nak join segmen ni, bolehlah baca syarat-syarat (KLIK) di blog Ben Ashaari. Segmen ni tutup jam 8.00 malam ni... so better hurry up.

Latar Belakangku.

- Aku merupakan anak sulung daripada 7 adik-beradik. Amat gemar mendengar muzik, menulis, bersukan dan akitiviti lasak. Di waktu kelapangan aku suka untuk bermain gitar dan compose lagu . Di samping itu, aku juga suka menonton drama siri kegemaran. Aku juga mempunyai stesen radio online tersendiri iaitu Flex FM dan lagu-lagu yang korang dengar sekarang ni adalah lagu daripada stesen radio aku.

Kelebihan dan Sebab Kenapa Korang Kena Lawat Blog Aku.

- Secara jujur, aku tak pasti apa kelebihan blog aku ni. Mungkin ia lebih ikhlas di mana aku lebih gemar menulis apa yang terbuku di hati aku berbanding "bermain" SEO dan sekadar copy paste dari sumber luar. Inshaallah, apa yang korang baca dalam blog ni merupakan 99% daripada penulisan aku dan 1% lagi mungkin dari sumber luar. Jadi, kalau korang jenis suka untuk mendengar atau membaca pendapat dari sudut pandangan aku, korang kena lawat blog aku hari-hari dan bertukar-tukar pendapat. Sharing is caring kan?

Impianku Sebagai Seorang Blogger.

- Of course la nak jadi Stephen Hawking yang terkenal dengan penulisan kisah-kisah fiksyen beliau. Hahaha. Gurau je. Tapi secara serius, aku berimpian untuk menjadi seorang penulis suatu hari nanti. Mungkin akan come out dengan novel, skrip dan sebagainya. Aku suka bila orang membaca apa yang aku tulis...jadi memiliki peminat sendiri juga merupakan satu impian aku.


not bad for first segmen kan?

9 comments:

Yanty Lee said...

Salam Kenal!

Selamat Berblogging !!

Ben Ashaari said...

Aaminnn .. inshaAllah .. Thanks bro..

Cik Fafa said...

may all your wishes come true.

Unknown said...

stephen hawking. good idol. i like his writing too. wish you good luck in pursuing your dreams. i have to agree that blogging is also a good practice where you can polish your writing and learn some technique. nanti bila dah berjaya publish your work, jangan lupa kasi discount special untuk rakan blogger ok! =)

KUFAZ said...

salam kenal semua.. terima kasih kerana singgah di sini ye.... saya akan BW ke blog anda juga.. TQ

amanina nasuha said...

hye..salam kenal :)

KUFAZ said...

terima kasih kepada semua yang singgah di sini... saya sudah blogwalking juga dan follow anda... jika saya terlepas harap dimaafkan dan sila letak link anda di sini bagi tujuan itu ye... TQ!

Cik Rose said...

Hai, Ros singgah sini dari segmen yang sama. done follow #115
http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

KUFAZ said...

terima kasih... saya sudah membalas kunjungan... :) terima kasih kerana follow juga...

Let's Interact!

me>