27 May 2011

Let Me Kiss You Through The Internet?

Pelik? Yup.. memang kerja orang-orang Jepun... Mereka mencipta satu device yang dikatakan sebagai satu simulasi ciuman utk orang melalui internet...Device tersebut adalah merupakan satu kotak bermotor yang ada "straw" lembut attach padanya...

Ciuman itu bermaksud, dengan menggunakan lidah, gentel "straw" tersebut supaya secara remote, "straw" disebelah pihak sana menggentel lidah orang menerimanya... pelik or genius?




teori dia senang je...

Lidah A gentel "straw" pada alat tersebut, dan alat tersebut akan memberi signal kepada komputer. Komputer itu pula connect pada internet dan seterusnya menghantar signal tersebut pada alat pada sebelah pihak B. Pihak B akan menerima gentelan tersebut pada "straw" dari alat beliau pula...

Agak-agak boom tak jualan alat tersebut? Orang akan memikirkan bahawa ini adalah sesuatu yang amat jijik dan sgt pervert sekali. Ia seolah-olah memenuhi fantasi seks bagi sesetengah pihak. Tapi fikir pula dari sudut kegilaan alat tersebut nanti. Bayangkan artis popular memiliki alat ini. Let's say, Angelina Jolie, Tom Cruise, Nia Ramadhani atau even Nora Danish... sudah pasti ramai orang inginkan rasa gentelan mereka semasa berinteraksi melalui internet.

ps: Bagi aku, banyak kontra pula pada alat ni... maybe nampak remeh, tapi dari segi sivik? Adakah seorang suami atau isteri berinteraksi begini dengan orang lain, melalui internet akan dianggap curang? Adakah ia benar-benar memberi kepuasan ciuman? Itu kalau di mulut, andai kata pula orang akan menyalahgunakan alat tersebut dengan meletakkannya di pusat, vagina atau dalam lubang dubur pula? tak sama ke dengan ibarat mempunyai alat mainan seks dimana orang dari jauh boleh controlnya? senang cerita, bermoralkah?
Post a Comment

Let's Interact!

me>