31 December 2013

The Curtain Is Closing... The New Shine Will Appear.


Wow... tak lama lagi kita nak menyambut Tahun Baru dah kan? Tak sangka. Terasa macam sekejap sangat masa ni berlalu. Dalam-dalam menyusuri kehidupan harian, sedar-sedar tahun 2013 semakin hampir ke penutupnya.

So.. By right terdapat pelbagai perkara berlaku di negara kita dalam tahun 2013 yang mewarnai kehidupan kita yang akhirnya bakal disambung pada tahun hadapan. Dalam kehidupan aku pun tidak kurangnya. Tahun 2013 menyaksikan pelbagai perkara baru berlaku dalam hidup aku selain berlibur sana-sini meluaskan pemandangan aku.

Dalam tahun ini jugalah tertubuhnya Flex Media Enterprise yang mewujudkan suatu dimensi yang baru dalam penyiaran radio tanah air kita. Dan pastinya pada tahun hadapan, terdapat pelbagai program yang akan dijalankan dan pelbagai segmen-segmen yang menarik akan tiba di Flex FM!

Haa... aku tau. Sejak kebelakangan ni aku tak kerap menulis seperti biasa. Dalam bulan ni, ni je la beberapa entry yang aku mampu tuliskan. Bukan kerana aku malas nak menulis dah tetapi kalau korang semua nak tau, aku bakal come out dengan stuff-stuff baru untuk channel ini dan barangkali, pada tahun hadapan, The Kufazuke Show bakal keluar vlog yang tersendiri. So... kalau korang semua nak tau apa yang aku preparekan untuk pembaca-pembaca setia channel ini, haaa.... jangan ketinggalan untuk terus bersama setia dengan The Kufazuke Show.

So... sebelum aku terlupa, selamat hari krismas bagi penganut agama Kristian dan Selamat Tahun Baru 2014!!

Jom kita berazam menjadi lebih baik di tahun hadapan!! Yeah!!

No comments:

Let's Interact!

me>