16 March 2013

MATTA Fair 2013 (15 - 17 March 2013)


Yeah, Matta Fair datang lagi dengan pelbagai tawaran menarik. Semalam aku ambil cuti bersama isteri aku untuk jenguk Matta Fair yang bertempat di PWTC dan terterik dengan deal-deal yang terdapat di sana. Actually, kami ingin mencari tempat untuk honeymoon lagi. Dan strategi kami adalah, datang pada hari orang bekerja supaya dapat hindari sedikit sebanyak kesesakan manusia. Hehe.

Di sana terdapat pelbagai jenis tempat perlancongan yang boleh dilihat serta mereka tawarkan pakej-pakej yang menarik pada harga yang murah. Bukan setakat pakej bulan madu sahaja, malah pakej percutian keluarga, promosi taman air, taman burung dan sebagainya. Di sini anda boleh carik pelbagai tempat, dari dalam hingga ke luar negara.

Nak bercuti di atas bukit, pulau hatta atas laut sekali pun boleh didapati disini.


Untuk kali ini, kami bercadang ingin merasai kehebatan Legoland yang selalu di suarakan oleh orang ramai. So, kami berjaya dapatkan pakej Legoland yang menarik straight daripada wakil Legoland bersama tempat penginapan hotel di sana sekali. Best kan? Selain itu, kami juga jumpa tempat honeymoon kami nanti. Di mana? Biarlah rahsia... haha.

So, kepada anda yang suka bercuti dan berlibur tu, pakat-pakat datang ke Matta Fair ni. By the time entry ni publish, esok merupakan hari terakhir. So, cepat-cepat!!





Ok, so jika anda ingin ke pameran ini, pastikan anda dah cukup makan dan bawa bekal air yang secukupnya sebab kat sana sangat sesak. Anda boleh kering dan takut nanti pengsan pulak kat sana nanti. Selamat rambang mata! Hehe.

p/s: Even pakej percutian ke luar negara pun murah-murah belaka. Gila lah.




No comments:

Let's Interact!

me>