23 March 2013

Prankster!! (Video)


Dalam banyak-banyak video yang aku suka browse di Youtube, kategori humor yang paling aku suka adalah prank video. Haha. Iye, ia amat mencuit hati di mana aku geli hati tengok para prankster cuba lakukan yang terbaik dalam trolling orang secara personal ataupun public. Bukan setakat itu je, aku juga suka melihat reaksi orang ramai secara telus tanpa editting atau berlakon dalam menghadapi situasi-situasi yang dibangkitkan oleh para prankster ini. So, sini beberapa video yang aku ingin share bersama korang.

Video 1: Public Prank - Proposing Gone Wrong (Valentine's Prank)

Yang ini kelakar. Prankster tu dibantu oleh seorang watak tambahan yang berlakon jadi girlfriend beliau. Si prankster ni dapatkan perhatian orang ramai dan gezetkan bahawa beliau ingin melamar "girlfriend" beliau itu dan sebelum sempat dia melamar, wanita itu pun lari. Haa... korang kena tengok reaksi orang ramai kat dalam video ni.



Video 2:  Epic Spray Paint Prank - On Cops!

Video ni pulak berkisarkan prankster yang spray "air duster" kepada grafitti-grafitti yang terdapat di dinding. Yang bestnya, target victims mereka adalah polis yang ingat mereka semua sedang membuat vandalism secara terang-terangan. Haha!



Video 3: Kisses Prank!

Haa... Yang ni pulak adalah prank yang buat orang marah. Mana tak nye, prankster ni datang kat sepasang couple pastu tanya kepada si boyfriend sama ada dia boleh bagi kiss pada girlfriendnya atau tak. Haha. Tup-tup rupanya dia maksudkan benda yang lain.



Video 4: Joining People's Conversations Prank!

Yang ni best jugak. Boleh pulak si prankster ni datang kepada stranger dan bercakap macam lepak bersama je. Dan ada jugak yang dia boleh main masuk je perbualan orang lain macam dia sebahagian daripada hangout tu. Hahaha! Haaa... the last girl dalam video ni, I guess a keeper kot. Gila lah. Hahaha!



Video 5: Don't Look At My Girlfriend Prank!

Wow. Yang ni pulak lagi best tengok reaksi mangsa-mangsa yang kena. Prankster yang ditemani girlfriend beliau ni main pajak je kenakan orang yang lalu lalang secara rawak. Nak-nak dengan gaya ajak bergaduh tuduh orang lain tengok girlfriend beliau. Semua stok muka kecut pulak tu. Haha!



p/s: Walaupun best kita tengok video-video yang dihasilkan oleh prankster, tapi ada jugak yang gone wrong. Dan ada yang kena tangkap masuk jail lagi. Vitaly the legend!

No comments:

Let's Interact!

me>