10 May 2012

COOLfm: Setelah Sebulan Bertapak


Tanpa sedar, dah lebih sebulan dah COOLfm berkumandang di corong-corong speaker atau woofer di desktop, laptop ataupun ipad serta android... Gila la banyak cabang channel nak dengar COOLfm ni.. tapi yang pasti, dalam jarak masa yang singkat ni, COOLfm telah nampak perubahan yang sangat memberangsangkan. Sejujur hati aku cakap kalau aku bukak station radio online yang lain di seantero alam maya ni, bagi aku COOLfm tetap tonjolkan sesuatu yang unik.

System yang digunakan antara paling baik aku pernah dengar. Clean, non distort serta smooth Decibel... so, tak membingitkan.. Terus terang aku cakap, aku jugak ada bukak channel radio online yang lain.. salah satunya seperti channel S***rkota*lfm.. Dah macam DJ shopping komplek mana ntah.. Sekejap je aku kat situ sebelum terus tune in kepada COOLfm balik.. Serius sebelum aku jadik mayat kat situ, better aku kembali ceria dan berseri dengan COOLfm.. Sebab apa aku rasa COOLfm sesuatu yang best, adalah kerana di sini, mereka sangat open... bukan stereotype punya channel... ia bermain dengan konsep...

Tak dinafikan, terdapat aral melintang dalam perjalanan untuk berjalan dalam usaha COOLfm ini.. tetap terdapat masalah sana sini, tetapi yang aku nampak ia adalah proses untuk menjadikan projek ini sesuatu yang lebih indah dan kuat... Di sini, semua orang boleh layan bangang yang ada dalam diri tanpa memikirkan etika diri yang secara routine terikat pada satu ikatan maya membuatkan anda seorang yang poyo serta straight... jadi marilah sama-sama kita bersantai di stesen radio yang janjikan kelainan dalam penyampaian, pendekatan dan konsep yang fresh serta rigid ini.

Jika anda mempunyai band atau material yang macam best je nak di putarkan di radio ini, meh hantarkan ke:

coolfmradiostation@yahoo.com

dan hantarkan profile band/diri, mp3, gambar kepada thekufazukeshow@gmail.com bagi tujuan review..

p/s: Jom ting-tong gila-gila!!



Tune in to COOLfm at: http://coolfmradiozone.blogspot.com/

No comments:

Let's Interact!

me>