23 January 2013

Birthday Celebration


Well, agak lama aku tidak update channel ni kan. Haha. Been busy with stuff and all. With me sitting in the concierge where my department been transferred, I guess I can now blogging normally. Just to tell you guys, I'm had slightly off in health recently to gain any sort of inspiration but now I'm feeling fine.

For your info, pada pertengahan bulan ni, hari jadi aku dan isteri aku berlangsung. Hehe. Yup, tau macam budak-budak bragging. Bukan kami je, anak buah aku serta biras aku pun sekali. So, dah alang-alang, kami buat celebration untuk kami semua dalam satu hari tu.




Kami adakan event celebration yang kecil je antara family members. Dan ia best sangat. Semua participate untuk menjayakannya. Aku seperti biasa, menggunakan skill aku yang hebat ni marinate ayam serta lamb untuk di bakar dan di salai. See? Nampak tak bragging lagi di situ? Haa.. saje je tu. Dan yes, abang ipar aku salai lamb tu sangat terbaik. Menjadi hot dishes untuk gathering tu. Ehem... my BBQ chicken was not bad either ok.

And of course, when birthdays, there are always cake for that. Cake kami dibeli oleh adik isteri aku dan ia sangat unik. Banyak lilin untuk declare new age for 4 of us. We sing and eat happily.


Sampai ke penghujungnya, tibalah masa pemberian hadiah-hadiah. Guess what did my wife gave me? A set of dumbell. Haha. Memang aku menginginkan pun. Dan aku hadiahkan dia sebuah jam tangan untuk aktiviti outdoor. Sweet kan? Di samping tu aku juga menerima selipar Flipper dari family members yang lain dan isteri aku menerima baju yang cantik. For anak buah aku tu, beliau terima hadiah yang banyak. Antaranya skateboard, color pencil, marshmallow dan sebuah tupperware ko kalau aku tak silap.





Anyway, it's been fun and hope birthday yang lain akan dibuat lebih meriah lagi. Hehe. Thank you guys!

p/s: Thanks to those who wished too! Love you guys!


1 comment:

HiDDeN pRecIoUs said...

hadiah faisal lagi best..pakej honeymoon to pangkor...

Let's Interact!

me>