01 July 2013

Renovation Ahead!!


Hai semua... Wow.. tak sangka sekejap je masa berlalu kan? Aku ingat lagi saat di mana aku dan wife aku menyambut tahun baru di Dataran Merdeka dulu. Tup, tup.... sekarang dah masuk bulan Julai dah! Dan Ramadhan al-Mubarak pun akan menjelma tak lama lagi.

Seiring dengan itu, dalam sanubari ni tersedar betapa usia juga semakin lama semakin meningkat. Walhal perjalanan dan destinasi seakan masih jauh untuk dikejar lagi. Tapi takpe. Aku akan cuba sedaya upaya untuk menghargai setiap detik yang aku lalui kini. Kerana kita tidak tahu bila kita akan lalui detik-detik itu lagi.

Aku rasa it's time untuk tukar sikit wajah channel aku ni. Terasa macam dah lama sangat pulak aku pakai layout sebegini dan aku inginkan satu wajah yang lebih gah dan tenang pulak. Tukar angin lagi. Mana tau boleh dapat ilham yang lebih baik pulak ke kan. Haha.

Dan kemungkinan, aku pun akan menjadi lebih sibuk lagi kerana sedang mengusahakan satu projek bersama comrades lain yang akan aku nyatakan kelak. Inshallah. Aku harap dipermudahkanlah perjalanan kerja itu.

So, sebelum itu, aku ingin ucapkan billion-an terima kasih kepada semua pembaca-pembaca yang sudi jenguk channel aku ni yang tak seberapa ini (rendah diri itu sifat yang mulia). Tanpa korang semua, aku seakan tiada mood untuk berjuang dalam dunia blogging ini dan kepada yang sudi kongsi-kongsi dengan aku untuk bahan tulisan di dalam ini, terima kasih sangat-sangat. Aku hargainya.

So, aku akan berada dalam proses penukaran layout dan banner dan akan start menulis kembali selepas selesaikan nya. Harap korang semua sudi lagi untuk menjenguk dan belek-belek archieves post-post yang lain ok?

Sekian, terima kasih.


No comments:

Let's Interact!

me>