05 September 2013

Tangan Tangan... Andailah aku ada banyak.


Ok. Seperti yang korang dapat lihat pada channel The Kufazuke Show ini, layout dan header nya sudah pun ditukarkan. Hm.. bukan selalukan dapat tukar environment. Sekali-sekala why not?

So... seperti yang korang sudah tau, (atau kepada yang baru nak tau), aku kini sedang giat dengan projek terbaru aku iaitu Flex FM. Sekarang dalam proses penyiapan untuk pelancaran radio online itu. Wow. Aku sendiri pun terasa macam tak sabar nak melancarkan projek itu dan berharap agar ia akan terus kekal dan maju ke depan lagi.

Dan dengan penyediaan itulah, aku semacam terasa macam aku telah menyisihkan channel aku yang telah aku giat selama lebih 2 tahun ini. Haish. Itulah dia, kalaulah aku mempunyai tangan-tangan yang banyak, mesti aku boleh banyak menulis dalam satu masa yang sama. Tapi nak buat macam mana, aku cuma manusia biasa. Haha.

But to no worry, aku berharap bila projek ini sudah berjalan dan stabil, aku akan menulis seperti biasa kembali dan why not, akan tambah dengan elemen-elemen yang baru. Dan segar!

Well...that's for sure!

So keep on tuning to The Kufazuke Show ok! dan jangan lupa untuk jenguk dan tuning juga ke Flex FM. Dimensi Baru...Bermula.

No comments:

Let's Interact!

me>