23 November 2013

Dimensi Mistik di Flex FM


Sesungguhnya kita tidak hidup sendirian di dunia ini. Telah termaktub di dalam al-Quran dan Hadis bahawa terdapat unsur lain selain manusia yang hidup di dunia ini. Semuanya tetap menjadi hamba kepada yang Maha Esa. Bagi minda kita yang masih tidak terjangkau dipagari kekhilafan diri, tidak akan mampu kita mengolah dan mengetahui perancangan yang telah ditetapkan oleh-Nya.

Namun, janji Syaitan terhadap Allah yang satu ini tetap sama dan berjalan. Penyesatan umat manusia daripada mengingati Sang Pencipta dan membawa bersama dibakar ke lembah neraka. Pelbagai cara dan muslihat dilakukan demi operasi mereka ini berjaya.

Oleh itu, semestinya kes-kes yang melibatkan aktiviti paranormal yang berlaku banyak terjadi. Di Flex FM, kami akan keudarakan kisah-kisah mistik yang pernah berlaku dan semoga ia menjadi pedoman dan panduan kepada kita supaya lebih berhati-hati dalam menempuh kehidupan ini.

Segmen selama 2 jam ini akan memaparkan 4 kisah berlainan dan akan bersiaran setiap Khamis jam 10 malam. Pastikan anda bersiaran bersama kami dalam menyusuri dimensi ghaib ini.

Ingat... kita takut pada tuhan... bukan hantu.


No comments:

Let's Interact!

me>