27 February 2012

Lagi Satu Produk Unik Daripada Coway

Di zaman sekarang, kita terdedah kepada unsur-unsur yang boleh menjejaskan kesihatan kita. Udara, Air berada di tahap merbahaya dari segi kebersihannya. Terdapat pelbagai jenis alat elektrik mahupun elektronik yang dikeluarkan dalam memastikan penggunanya mendapat kebersihan dalam aspek-aspek tersebut dengan baik dalam pelbagai jenama juga. Di sini, aku kagum melihat satu produk daripada Coway ni yang agak unik sekali.

Coway Bidet System



Actually alat ni lebih kepada kegunaan para wanita yang sangat mementingkan kebersihan diri. Alat ini adalah alat yang digunakan untuk membersihkan kemaluan dengan lebih baik. Air yang akan digunakan akan di tapis menggunakan nano teknologi pada alat tersebut. Disebabkan kualiti air di Malaysia sekarang tidak memberangsangkan, maka alat ini direka untuk menjamin bahawa air yang ditapis, bebas daripada bakteria yang merbahaya. Bagi wanita yang sedang period, saya sarankan anda menggunakan alat ini. Bukan sahaja period saja, untuk buang air kecil mahupun besar juga sesuai.

Dengan melihat pada mekanisme yang direka untuk alat ini, jelas bahawa produk buatan Korea ini amat mementingkan setiap aspek, dari segi penggunaan, kualiti, dan juga ketahanan. Air yang akan menjirus kepada kemaluan berupa buih dan ia bersuhu suam. Amat sesuai untuk keselesaan pengguna. Untuk spekifikasi produk ini, sila rujuk gambar di bawah (klik untuk membesarkan gambar tersebut).


Jika anda seorang yang amat mementingkan kebersihan dan kesihatan diri, aku sarankan anda labur sedikit duit anda dan cuba produk ini. Dengan harga RM2500 (Digital Bidet) dan RM850 (Manual Bidet) di pasaran sekarang, ia amat berbaloi untuk penjagaan kesihatan anda. Malah Coway juga memberi kesenangan bayaran installment tanpa apa-apa interest dan dengan monthly payment yang amat rendah iaitu RM75 (Digital Bidet) dan RM25 (Manual Bidet).

Coway Digital Bidet
 Actually pelik jugak kenapa aku nak post produk berkenaan jamban kan? Aku sebenarnya kagum dengan produk ni sebab ia unik, ber-design futuristi, user friendly dan 'care' pada kebersihan dan kesihatan. Kalau anda nak tau, air yang akan digunakan untuk menjirus anda itu ditapis menggunakan penapis berteknologi nano, dan kalau nak tahu tahap kebersihan air yang akan digunakan tu, cuba bayangkan air mineral.... sebab air tersebut, selamat untuk diminum!

Coway Manual Bidet


Jika anda ingin mengetahui dengan lebih lanjut tentang produk ini, anda boleh menghantar email beserta nama dan alamat di:  thekufazukeshow@gmail.com

p/s: Water filter dah terlalu mainstream kot... hehe.. Aku harap sangat kalau Coway keluarkan product untuk shower plak... Oh ye, alat ni maybe paling sesuai digunakan oleh perempuan... tapi tak bermakna lelaki pun tak boleh pakai... boleh jer... :)


Leave your comment or opinion in the comment section belowww...

2 comments:

Azizi said...

Waaaaw............

KUFAZ said...

hehe.. ni fantasi lebey ni... :)

Let's Interact!

me>