13 October 2012

COOLfm: Crazy Airplay On Earth


Wow.. COOLfm kini semakin lama semakin didengari oleh setiap pelusuk masyarakat majmuk kini.. hehe.. Yup, I've been hyperbolic a little bit but yeah, kini editor The Kufazuke Show dan Syakiella Lee team up for something fresh.. something new di bawa dan berakar umbi idea geliga "tauke" radio station ini iaitu Kulatt.

For most, I'd like to convey my highest gratitude kepada semua listener yang stick dan stay kepada COOLfm untuk sama-sama bersantai dan bergelak serta berinteraksi bersama kami sepanjang airtime. Setiap segmen dan setiap topik digubah dan diceriakan bersama-sama ibarat satu ruang di mana kita semua dapat gether up dan berkongsi pendapat masing-masing... The best part is that, ia diadun pula dengan audio serta muzik-muzik enak di dengar.. Ia memberikan "forum" satu nafas dan pengertian yang baru...

Bila nampak je banner ini dinaikkan di page group, terus join COOLfm tau!!

Aku tertarik dengan pendapat-pendapat yang dilontarkan oleh para listener yang participate kerana memberi opinion mereka dalam bentuk yang simple serta terhibur apabila mendengarnya... Ia memudahkan tugas kami sebagai penyampai untuk sama-sama berkongsi serta membuka lembaran yang lebih dalam untuk setiap konteks yang sedang diperkatakan.

Di samping itu, ingin aku sampaikan bahawa di COOLfm, kami juga support dalam badan-badan kebajikan dan akan cuba sedaya upaya kami dalam menyampaikan "amanah" serta "suara" mereka-mereka yang memerlukan.. Walaupun di bawah tagline "Crazy Airplay On Earth", tetapi kami serius dalam membangunkan serta menyeru kesedaran masyarakat dalam membantu insan-insan yang lain.

Dengan pelbagai celebriti dan artis yang semakin hari semakin banyak join keriuhan COOLfm ini, korang boleh jangkakan bahawa COOLfm menjadi salah satu radio priority berkonsepkan "Kesantaian Dalam Rumah" tetapi teguh dengan misi serta target yang menjadikan COOLfm lain daripada yang lain..

So tune in kepada COOLfm dan terus nikmati keriuhan serta kemeriahan yang pasti tidak pernah miss untuk menyajikan anda dengan airtime yang akan menceriakan suasana anda...

Quick Note:


Mari kita membantu adik Ahmad Adam Syukri yang baru berusia 7 bulan yang mengalami kekurangan oksigen. Pada 09/03/12, scan MRI Adam mengesahkan Adam mengalami kerosakkan pada otak. Adam terpaksa bergantung pada MESIN SEDUT KAHAK,OKSIGEN & MENYUSU MENGGUNAKAN MESIN. Untuk info semasa mengenai adik Adam Syukri sila like page yang dikendalikan oleh ibunya.
Harap korang dapat sama-sama membantu semoga kehidupan anda akan sentiasa diberkati dan dirahmati Tuhan.

Sila ke page adik istimewa kita ini DI SINI.
No akaun Maybank: 161136331818
No akaun CIMB: 02040007292201

Alamat:
NORAISAH MOHAMAD MALENA,
LOT 432 TMN SUSUR JAMBU,
JALAN JAMBU SELATAN,
96100 SARIKEI SARAWAK



p/s: COOLfm sememangnya lain dari yang lain... jika anda merasakan disebaliknya, anda tersangat silap besar... anda harus menilai dengan mata hati... bukan dengan sekadar sekali imbas.... sekian.



2 comments:

Unknown said...

bro...kena usaha bro..blogwalking selalu semualaa... okay ? usaha3

KUFAZ said...

hahahaha baik...

Let's Interact!

me>