30 September 2014

Insiden Pancung Kepala Banduan: Semuanya FAKE Sahaja!! Sorry.. Aku Tak Percaya.


Semasa pergolakan di negara Arab ini berlangsung, kita sentiasa digembar-gemburkan oleh satu kumpulan militan yang digelar ISIS ni yang dikhabarkan mewakili pejuangan ISLAM. Mereka ditunjuk oleh media sebagai terrorist.

Actually, aku tak pernah percaya semua tu. Kononnya kumpulan berpanji bendera Islam ni berjuang dengan membunuh orang bukan Islam untuk menunjukkan betapa sucinya agama ini. Bukan tu sahaja pihak media bukan main lagi seronok memutar belitkan fakta dan menuduh serta potray kumpulan ini yang sebenar-benarnya bawa nama Islam. Mereka melakukannya demi menjatuhkan agama suci ini.


Islam tak pernah mengajar kita untuk menjadi binatang. Membunuh orang atas nama agama. Islam merupakan agama yang suci. Agama yang memberikan ketenangan dan keamanan.

Seperti insiden pancung-memancung kepala jurnalist yang diviralkan ke seluruh dunia ini, ramai yang beranggapan bahawa Islam ini membawa kehancuran dan keganasan. Walhal mereka sendiri yang staged benda macam ni dan sengaja mencemarkan agama Islam. Mereka sendiri juga yang wujudkan kumpulan militan bergelar ISIS ini!

Well, what can I say. They can potray us in many ways. They will still wrong. Islam is a relegion of peace and harmony. Not like what they show us on the news.

Allahuakbar!






Post a Comment

Let's Interact!

me>