21 April 2012

COOLfm : Pengumuman Ringkas


First of all, pihak The Kufazuke Show dan COOLfm ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada band-band yang telah menghantar demo atau material-material anda kepada kepada radio COOLfm. Lagu-lagu anda semua telah dipasangkan menerusi segmen Free & Fresh Air Time Zone... atau bila-bila masa... suka hati la DJ ye...

Dengan ini, pihak The Kufazuke Show selaku blogger rasmi COOLfm yang kini bekerjasama dengan mereka dalam projek COOLfm ini dalam dua salur berbeza, ingin meminta kepada band-band yang baru di luar sana untuk menghantar material anda juga kepada The Kufazuke Show untuk tujuan review. Ada jugak yang sudah hantar material mereka kepada aku tapi tiada band profile dan apa-apa info lanjut mengenai band mereka. Even gambar pun takde.. So, ini menyukarkan pihak The Kufazuke Show untuk review. So silalah ye hantar band profile, mp3 dan apa saja mengenai band anda ke sini juga:

thekufazukeshow@gmail.com

Thanks for your support and tune in kepada COOLfm ye... rakan tingtong online anda!

p/s: Kalau korang bernasib baik, korang akan dengar berita nasional yang disediakan oleh pihak The Kufazuke Show dalam channel radio tersebut. :)


No comments:

Let's Interact!

me>