25 April 2012

DiGi WWWOW Internet For All Awards : The Kufazuke Show


Kepada pembaca-pembaca yang budiman... terima kasih aku ucapkan ke atas sokongan korang terhadap The Kufazuke Show ini. Terima kasih kepada yang sudi luangkan masa dan baca info serba sedikit yang aku mampu bagi. Terima kasih juga kepada korang yang tinggalkan komen dan pendapat masing-masing. Even walaupun buat masa sekarang bilangan sedikit, tapi aku tetap berterima kasih juga yang join vote poll yang aku letak di channel ini...

Tahun ini, The Kufazuke Show akan mencuba nasib dalam Digi WWWOW Internet For All dalam kategori "Most Inspiring Internet For Good" Awards". Di harap korang dapat meluangkan masa korang untuk klik di link ni :

http://www.wwwow.my/display_entry.aspx?ID=f178c89a-8227-429c-b978-4a3e5ce43283&lang=BM

atau klik di icon / banner yang aku letak di atas "Channel Views" di sebelah kanan ni dan vote untuk channel ini.
Segala undian korang pihak admin The Kufazuke Show dahulukan dengan ribuan terima kasih.

Come on guys, let's show some love !
And from there and then, we'll rock this world!

Terima kasih,

Kufazuke
Editor,
The Kufazuke Show


p/s: Thanks for your support towards The Kufazuke Show... salut!

1 comment:

akulah zali said...

saye dh undi, anda bila lagi? marilah mari pergi mengundi. hehe

Let's Interact!

me>