29 June 2012

Celebrity: From Lidi To Tong Gas!

Haa.. kali ni aku nak bersantai jap dengan post yang simple dan tak terlalu berat. Sejak kebelakangan ni aku kerap tak sihat nak terasa berat badan aku naik. Maybe sebab tidur tak proper time disertakan sekali dengan diet pemakanan yang tak betul dan tak seimbang. So, aku surfing-surfing la through the internet dan aku terbaca mengenai artis-artis yang suatu ketika dulu handsome, cantik dan mengancam kini sudah gemuk dan macam tak jaga langsung badannya. Yang bestnya kebanyakkannya merupakan role model para peminat suatu ketika dulu. What have happened? Jom tengok gambar-gambar ni and enjoy! haha..

Arnold Schwarzenegger

Britney Spears

Janet Jackson

Jennifer Aniston

Jessica Simpson

John Travolta

Kelly Clarkson

Kevin Federline

Mariah Carey

Val Kilmer
Wentworth Miller

So sekarang terbukti la kan. Tak kira anda famous macam mana pun, atau kaya macam sekalipun, jika anda tak jaga makan, tidur dan tak bersukan, anda juga akan mengalami "pembesaran" yang jelas dan nyata. So, marilah ye rakan-rakan... kita jaga badan kita!

p/s: At least, sekarang aku tak rasa DOWN sangat... haha!

2 comments:

Unknown said...

haha, geli rase hati tao ! =D

KUFAZ said...

haaa.. artis mana yang anda tak sangka gemuk tu? :)

Let's Interact!

me>