22 June 2012

Comic: When We Are Young

Entry kali ni saje je aku post comic strip yang aku buat utk tatapan korang semua. Tema untuk kali adalah "Semasa Kita Kecil".. aku harap korang semua enjoy ye! (Strip-strip comic ni juga terdapat di laman fan page The Kufazuke Show di facebook. Jom, join like sekali!

(Sila klik pada gambar untuk besarkan)

1. Cakap sekali terus buat lah.

2. Mak~~ Saya takut...
3. Eleh, baru belajar sikit dah bangga.

4. Tengok pakai mata, bukan dengan lutut.

p/s: Actually yang No. 4 tu aku tak buat... daripada 9gag tu.. tapi seriously, memang selalu terjadik macam tu kan?

2 comments:

Anonymous said...

kecil tulisan x nmpak apa dia tulsi bro hehe.. kena resize skit image supaya readers x susah baca entri... apapun.. when we r young... mesti kita akan terfikir utk tidak mahu membesar kerana semasa zaman kecil adalah paling best sekali dlm hidup... I dont want to grow up... nice entri.. keep the good work!

KUFAZ said...

eh.. hehe... sebenarnya ko boleh klik gmbr tu utk besarkan dia... hehe.. dah2 aku edit dah.. ada arahan utk klik gmbr utk besar kan... :)

Let's Interact!

me>