22 March 2012

Youtube: Zalistuff

Kepada peminat movie yang malas nak download atau beli DVD, aku rekemenkan korang tune in kepada channel youtube yang dikelolakan oleh member baik aku ni di link di bawah:

http://www.youtube.com/user/zalistuff?feature=watch

Brader ni yang aku bagi jolokan "tauke video" di tempat kerja aku ni memang sangat gemar dan rajin untuk upload full movie di channel youtube beliau.
Baru-baru ni aku tengok cerita Jumper, Kapoww dan Johnny English... semuanya full dan yang best nya in HD!



Selepas ini aku dan beliau akan bekerjasama dalam memantapkan blog serta channel masing-masing dengan mereview update terbaru bersama di sini dan juga di channel beliau. So, aku sangat-sangat rekemen korang tune in jugak channel ni dan korang sebenarnya boleh jugak request untuk beliau upload filem kegemaran anda...


p/s: Beliau ada 2 channel... subscribe kedua-duanya ok?



1 comment:

akulah zali said...

maap en admin, dah lame x maintain akaun gua. nanti gua akan update blk dalam masa terdekat. time kasih.

Let's Interact!

me>