19 July 2012

Comic: Lambok - Pieces

Korang suka tak baca komik lawak? Well, I know I do. One of my favorite cartoonist is Lambok, pelukis untuk "APO?". Dah lama dah aku minat hasil karya beliau ni. Memang, so far, dia tak pernah menghampakan aku dengan lawak-lawak beliau. Dia suka mengambil element bersahaja dan lawak yang sangat direct serta fresh. Tak jemu kalau nak bacanya. So, here's aku nak share sket hasil-hasil lukisan beliau yang aku suka baca. Enjoy!!

(Klik untuk besarkan gambar. Ctrl + Scroll untuk zoom in dan out)







Well, how was it? Kalau korang just can't get enough of his komik, korang boleh la beli majalah APO? serta dapatkan komik compilation beliau melalui MOY Production. Serius, aku ketawa terbahak-bahak baca hasil karya Lambok ni. Terbaik tu!

p/s: Kadang-kadang lawak dia berkisar orang-orang kampung je, tapi still mencuit hati. Haha!

No comments:

Let's Interact!

me>