04 July 2012

The Kufazuke Show Presents: Game


This entry is just a short one. Seperti yang korang dapat lihat dalam entry-entry aku, aku juga memaparkan tentang game yang aku pernah main. Yup, aku seorang yang gemar main game. Buat masa sekarang ni aku masih lagi main Playstation 2. Maybe la kan, kalau ada rezeki lebih nanti, aku akan tukar pulak kepada Playstation 3 mahupun Xbox. So aku, letak semua berkaitan games, dalam label baru yang aku buat iaitu "Game".

Label tu korang boleh klik dengan senang di atas tu, so harap korang enjoy dengan review aku buat dan kalau ada apa-apa nanti, just give me a buzz ok? Share-share la jugak game apa korang suka main. Currently aku main game Constantine dan belum habis lagi. Kalau dah habis, aku review ok.

Thanks,

Kufazuke,
Editor
The Kufazuke Show.

No comments:

Let's Interact!

me>