28 July 2012

Ramadhan 2012: Chill (Video)

Ok la.. Memandangkan aku agak penat dan banyak perkara lain yang aku kena fikir, I guess taking a chill won't harm much. During Ramadhan ni aku ada projek buat kek dan order semakin pile up so maybe aku agak slow sikit nanti. By the way, it's Ramadhan kan? Pintu rezeki sedang terbuka luas, so why not ambil kesempatan ni untuk mencari harta. Nak-nak pulak nanti Raya, boleh lah bergaya sikit, ye dak?

Tapi dalam-dalam kesibukan itu, aku ingin mengajak anda semua perdengarkan lagu-lagu chill yang kena pada bulan mulia ni ye. Bukan lagu raya ye tapi lebih kepada spiritual diri kita terhadap Sang Pencipta kita. So, enjoy!




Ok la... yang video last tu, saje je aku letak... just for a little bit of humor je.. hehe.. apa-apa pun, keep on chilling in this fasting month dan semoga korang semua mendapat keberkatan di bulan Ramadhan ni...

p/s: Semalam tengok Karoot Komedia X... part paling tak boleh blah bila Johan ngajar Tasha perkataan "Ramdhon"... hahaha... tak terucap Tasha tu...

No comments:

Let's Interact!

me>