08 July 2012

The Kufazuke Show in English?


Hari ni aku cuti, so aku rasa dengan rest day aku ni, aku nak post just a quick entry la ye..

Actually, from the traffic tracking yang alu perolehi untuk channel The Kufazuke Show ni, aku dapati crowd yang mengunjung atau berjalan-jalan di sini bukan setakat pembaca-pembaca dari Malaysia sahaja. Sometimes dari South America dan juga Europe pun ada yang jenguk channel ni. So, aku pun terdetik ingin menulis entry-entry dalam bahasa Inggeris pula selepas ni.

Bukan bermaksud nak full english je, tapi ia akan berselang seli dengan entry bahasa melayu juga. Bahasa rasmi channel ni tetap bahasa melayu ye, cuma maybe akan ditambah pula dengan post-post bahasa inggeris selepas ni. Well, aku bukannya seorang master atau professor dalam bahasa Inggeris dan maybe inilah peluang untuk para Grammar-Nazi boleh ambil peluang ni untuk membetulkan aku. So, ia akan menjadi 2-way input la kan?

So, that's all for now... thanks for staying with us at The Kufazuke Show.

2 comments:

akulah zali said...

Actually, from the traffic tracking yang "alu" perolehi untuk channel...
AKU AKU AKU AKU AKU AKU AKU AKU AKU-DAT GRAMMAR hahaha jgn maro ek..*mare

KUFAZ said...

Damn.. I just realize it now... far too late... What the Fish?

Let's Interact!

me>